Naptár :)

Látogató számláló

Friss

Kedves olvasóim!! :)

Íme tessék megérkezett Carlisle Cullen életéne 39. fejezete. Jó olvasást kívánok hozzá :) Üdv: Solya :)

Ha van kedvetek nézzetek be az új blogomra :)

www.newcullenstory.blogspot.com

Örömmel jelentem be a rendszeres olvasok száma elérte a 68főt!!!! :D Köszönöm!! :) ezer köszönet a 68 rendszeres olvasóért!! soha nem gondoltam volna, hogy lesztek ennyien. de hála az istenek tévedtem és letettek ennyien! :) Remélem lesztek többen is :)

Üdv: Solya

2012. szeptember 5., szerda

Blog Díj

Olyan nagy megtiszteltetésben van részem nekem és a blognak, hogy kaptam egy díjat Marie Anntől :D

Szeretném most "hivatalosan" is megköszönni neki!Nagyon örülök neki, hogy ezt a díjat nekem adta át hiszen nem érzem azt, hogy én ezt megérdemlem hiszen ritkán frisselek, amit nagyon sajnálok drága olvasóim. :/

A szabályokról: 

  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell 
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog magamról:

1, Imádom a kutyákat és a cicákat két kutyusom és egy cicám van.
2, Szeretek táncolni.
3, Van egy húgom. 
4, Van egy szakmunkás bizonyítványom.
5, Kedvenc könyveim: Természetesen a Twilight saga összes része, És a fekete Tőr Testvériség története.
6, Kedvenc Íróim: Suzanne Collins, Nicholas Sparks, Lisan Jane Smith.
7, Rajóngok a vámpírnaplókért, a Penge filmekért, True blood is igen nagy kedvencem.
8, Minden zenei stílust meghallgatok, de az igazi kedvenceim a film zenék, és ilyen pörgősebb számok.
9, Szeretek a barátaimmal lógni.
10, Nagyon kritikus vagyok.
11. Kedvenc tantárgyam a Magyar irodalom :D

Kérdések válaszok :)

  1. Mi az vagy ki az, ami vagy aki téged a legjobban inspirál, ha írásról, vagy valami másról van szó?
  2. Az, hogy írsz, csupán véletlen, vagy már "veled született" dologként tekintesz rá?
  3. Találkoztál már valaha hírességgel?
  4. Van kedvenc városod/országod/helyed?
  5. Van olyan hely, ahova szívesen elmennél életedben legalább egyszer?
  6. Mi akartál lenni kiskorodban?
  7. Melyik a kedvenc részed az írás folyamatán belül?
  8. Van kedvenc íród? Ha igen, akkor ki és  miért ő?
  9. Ki az a személy, aki a legszükségesebb percekben melletted áll?
  10. Ha van írói álneved, akkor mi alapján választottad?
  11. Ki a kedvenc színészed?

    1,  Filmek leginkább némelyik zene és a bétám biztatása.
    2,  Nem is tudom is- is.
    3, Igen.
    4, Nincs ilyen.
    5, Van :D Anglia, Olaszország.
    6, Jó kérdés már nem emlékszem.
    7, Mikor bele tudok bújni a szereplő bőrébe.
    8, Van egy pár fent olvasható néhány kedvenc azért őket szeretem, mert át tudom érezni mit is élhettek át a szereplők tudok vele azonosulni.
    9, A Bétám Drusilla, Apukám, és a barátaim.
    10, Becenév alapján és nekem is tetszik.
    11. Adam Sandler stb..

    Kérdéseim:
    1. Mi inspirál íráskor?
    2. Ki a kedvenc íród?
    3. Van kedvenc színészed ha van ki az?
    4. Van testvéred?
    5. Van kedvenc énekesed ha van ki az  és miért ő?
    6. Ha van írói álneved mi az és miért pont ezt választottad?
    7.  Mi akartál lenni kiskorodban?
    8. Mióta írsz?
    9. Mit jelent számodra az írás?
    10. Hova utaznál nagyon szívesen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Egy 17 éves kedves vidám vicces és csöndes lány vagyok! szeretek táncolni és énekelni. Szeretem a focit nézni!! Imádok írni és olvasni!:) Habár a helyes írásom néha kiborító:) Imádom a húgom. A sulit nem annyira kedvelem de meg oldom :)Nagy Alkonyat saga rajongó vagyok és én a Team jasper csapatba tartozom :)

Elérhetőségem

Íme itt van egy e-mail cím amire bátran írhattok!
orsolya1717@freemail.hu.