Naptár :)

Látogató számláló

Friss

Kedves olvasóim!! :)

Íme tessék megérkezett Carlisle Cullen életéne 39. fejezete. Jó olvasást kívánok hozzá :) Üdv: Solya :)

Ha van kedvetek nézzetek be az új blogomra :)

www.newcullenstory.blogspot.com

Örömmel jelentem be a rendszeres olvasok száma elérte a 68főt!!!! :D Köszönöm!! :) ezer köszönet a 68 rendszeres olvasóért!! soha nem gondoltam volna, hogy lesztek ennyien. de hála az istenek tévedtem és letettek ennyien! :) Remélem lesztek többen is :)

Üdv: Solya

2010. április 16., péntek

Carlisle Cullen élete 23.fejezet

Jó olvasást!! :) Bocsi a késésért! Köszönet Drusillának aki van olyan kedves és mindig át nézi a fejim!! Köszönöm neked Drusilla :) A komikat szívesen várom most is Pozitív és negatív komit egyaránt!! :)

A csók, és vallomások

Aztán mikor körbenéztem, már csak Carlisle volt mellettem, és még mindig szorosan ölelt, aztán váratlan dolog történt, megpuszilta a fejem búbját. És ennyit súgott a fülembe: „Sajnálom, hogy ennyit kellett szenvedned.”
Furcsa érzés volt, hogy megpuszilta a fejem, de jól esően furcsa.

Carlisle szemszöge:

Hihetetlen milyen szörnyűségeket kellet átélnie ennek az angyalnak. Nem is tudtam mit cselekszem, csak egyszerűen megtettem, megpusziltam a fejbúbját, ki akartam vele fejezni mennyire sajnálom és, hogy nálunk jobb lesz, és én majd vigyázok rá, mindentől megvédem. Vajon most mit gondolhat rólam, rögtön megpuszilom, Istenem meg kell kérdeznem, haragszik-e rám.

– Esme, ne haragudj az érzelmi kitörésemért, vagyis a pusziért, nem akartam tolakodó lenni.
– Semmi gond, megnyugodtam tőle.
– Örülök, hogy nem zaklatott fel.
– Carlisle, nem baj, ha elmegyek fürdeni, és merre találom a fürdőt?
– Nem baj, és ki mész a nappaliból és ott van balra, amúgy néha én is szoktam fürdeni vadászat után. És ruhát majd szerzünk neked Edwarddal azonnal, oké?
– Igen, az jó lesz köszönöm.

Esme elindult fürdeni, mi addig Edwarddal nekiálltunk valami ruhát keresni neki. Habár mi férfiak vagyunk, és még nem volt sosem női vendégünk, ezért csak a mi ruhánkba tud majd öltözni ez az angyal. Én egy inget vettem ki a szekrényből Ed meg egy nadrágot vett ki a szekrényéből. Már épp végeztünk a ruha összeállításával, mikor Esme jelent meg a fürdőszoba ajtajában, a testére egy törülköző volt csavarva. Eszméletlenül gyönyörű volt.
Fiam gyorsabban kapcsolt, és odaadta az összekészített ruhát.
Esme kedvesen, ideges mosollyal megköszönte, és visszavonult a fürdőbe.
Pár perc múlva már az ingemben és Edward nadrágjában jött ki, meg kell vallani irtó szexin állt neki az ingem. De törölközőben sem volt rossz. Sőt, ő bármiben egy csábító amazon.

– Öhm, köszönöm a ruhát.
– Nincs mit, ha gondolod, elmegyünk neked holnap valami ruhát venni.
– Azt igazán megköszönném.
– Nincs mit köszönnöd, ez természetes, akkor holnap elmegyek, és hozok neked ruhákat.

Másnap elmentem, és vettem ruhákat, főként feketéket. Mert este beszéltem Edwarddal, és mondta, hogy szerinte Esme gyászolni szeretne, és inkább fekete ruhákat vegyek neki. Szóval így is tettem. Odaadtam neki a ruhákat, örült, hogy nem kényszerítem máris a felejtésre. Titokban vettem néhány színes ruhát is, ha már lejár nála a gyász, tudjon mást is viselni.

2 évvel később….

Esménél letelt a gyászidőszak már kb. fél hónapja.
Egyik este lejött velem beszélgetni ez az angyal.

– Carlisle, mondanom kell valamit.
– Ülj le, szívesen meghallgatlak.
– Ez nehéz nekem, hiszen csak nemrég bizonyosodtam meg róla, hogy szerelmes vagyok beléd.

Felálltam a székemből nem gondolkodtam, csak cselekedtem, először finom csókot leheltem Esme ajkaira, utána ő kapott szenvedélyesen az ajkaim után, és forró csókban forrtunk össze. Zihálva váltunk szét, és csendben egymás szemeibe néztünk.

– Kedves, nekem kellett volna először megvallanom az érzéseimet irántad, de féltem, hogy erre még nem vagy kész. Én is, SZERETLEK – mondtam, majd újra lecsaptam a puha ajkaira. Szenvedélyes csókban forrtunk össze.
– Hogy mondjuk el Edwardnak, mit fog hozzá szólni, hogy mi együtt vagyunk?
– Én örülök nektek, ideje volt már, állandóan az egymás iránti vágyakozásotokat, sok volt már hallgatni.
– Köszönöm, fiam, hogy megérted.
– Ugyan ez semmiség, örülök a boldogságotoknak, igazán szép pár vagytok. De én most megyek vadászni, messzebb megyek, de ne aggódjatok értem, két nap múlva jövök, ígérem – mondta komolyan. Majd megölelt minket, és elment.

– Kedvesem, beszélgessünk. El kell mondanom, hogy azért is mentettelek meg, mert szeretlek azóta a nap óta, mióta megláttalak tizenhat évesen.

– Carlisle, én is így vagyok ezzel, elhiheted, te nagyon különleges férfi vagy. Benned megbízom, számomra te vagy az igazi.

– Nekem meg te vagy az életem, kedvesem.

7 megjegyzés:

  1. istenem ezek nagyon jók lettek
    már alig várom a fojtit

    puszi regi

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy jónak találod a friss fejiket :)
    Örülök, hogy írtál nekem pár sort ez nekem sokat jelent :)
    Remélem legközelebb is írsz Regi :)
    Friss hamarosan de kifogom írni amint biztosan tudni fogom mikor is lesz :)
    Üdv: Solya :)

    VálaszTörlés
  3. Szija!
    Tök jó lett.
    Nagyon jól leírtad, és végre boldogok lehetnek, mert vége Esme gyászidőszakának.
    Nagyon tetszett:)
    Várom a folytit. :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. szia Nadett!
    Örülök, hogy jól sikerült!!
    Örülök, hogy örülsz :)
    És annak is örülök, hogy tetszett:)
    A friss talán hétvégén de ha biztosra tudom kiírom ígérem! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia
    csak most kapcsolódtam be de imádom, elkezdtem olvasni és nem tudtam abbahagyni. Nagyon jó

    VálaszTörlés
  6. szia kedves névtelen!
    Örülök, hogy bekapcsolódtál! :) örülök, hogy imádod eddig a történetet! :)
    Igyekszem mindig a legjobbat írni!
    Remélem továbbra is olvasni fogod a folytatást!!
    Köszönöm a komit! :)
    üdv: Solya :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Ez nagyon jó! Örülök h végre egy párt alkotnak! Lehet h furának hangzik de ők ketten mármint Carlisle és Esme a kendvenc karaktereim. Nagyon boldog vagyok h te elkezdted ezt írni. Mikor elkezdem olvasni nem tudom abba hagyni! És már nem is tudom hányadszorra olvasom! Sok sikert a továbbiakban!!!! :D :D :D :D Puszi: Jenny..

    VálaszTörlés

Magamról

Saját fotó
Egy 17 éves kedves vidám vicces és csöndes lány vagyok! szeretek táncolni és énekelni. Szeretem a focit nézni!! Imádok írni és olvasni!:) Habár a helyes írásom néha kiborító:) Imádom a húgom. A sulit nem annyira kedvelem de meg oldom :)Nagy Alkonyat saga rajongó vagyok és én a Team jasper csapatba tartozom :)

Elérhetőségem

Íme itt van egy e-mail cím amire bátran írhattok!
orsolya1717@freemail.hu.