Naptár :)

Látogató számláló

Friss

Kedves olvasóim!! :)

Íme tessék megérkezett Carlisle Cullen életéne 39. fejezete. Jó olvasást kívánok hozzá :) Üdv: Solya :)

Ha van kedvetek nézzetek be az új blogomra :)

www.newcullenstory.blogspot.com

Örömmel jelentem be a rendszeres olvasok száma elérte a 68főt!!!! :D Köszönöm!! :) ezer köszönet a 68 rendszeres olvasóért!! soha nem gondoltam volna, hogy lesztek ennyien. de hála az istenek tévedtem és letettek ennyien! :) Remélem lesztek többen is :)

Üdv: Solya

2009. november 28., szombat

New Moon beszámoló kicsit későn de megérkezett!

New Moon beszámoló

Hát, sziasztok!

Aki nem látta filmet az ne olvassa szerintem mert mindent leírtam a filmről!

Sikeresen eljutottam barátnőmmel a moziba.
Igaz a közlekedés ellnem volt, de mindegy lényeg hogy eljutottunk a moziba.
A fél ötös vetítésre ültünk be barátnőmmel.
Egész nap totál izgatottak voltunk hatalmas sor állt a pénztárnál, mondom barátnőmnek, hogy nem lesz jegyünk a végén.
Nagy nehezen oda jutottunk a pénztárhoz, mondom a pénztáros csávónak 2 diákjegyet az újholdra.
A szívem majd kiugrott a helyéből annyira izgultam kéri a csávó a diákjainkat sikerült késve azt is oda adnom.
Megvettük a jegyet.
Be is ültünk a helyünkre, kényelmesen elhelyezkedtünk.
Mint tudjuk, mindig vannak reklámok a filmek előtt barátnőm már tiszta ideg volt „miért kellenek reklámok” kérdezte. Mondom, mert szükségesnek látják.
És elkezdődött a film.

Innentől SPOILER!

Nagyon tetszett az a jelenet mikor Bella azt álmodja, hogy beszél a nagyijával. És elkezdi mondani, hogy be mutatom edward... és rájön, hogy ő öregedett meg és Edward még mindig úgy néz ki, mint egy 17 éves.
És felébred, az apja bejön és mondja neki boldog születésnapot és elsüt, egy elég hülye poént idézem: az ott csak nem egy ősz hajszál?
Szegény Bella ettől totál kibukott.

A másik kedvenc jelenetem mikor Alice leugrik a lépcsőről Bella élé és elég hangosan mondja, hogy boldog születésnapot. Meg az is tetszett, hogy Jasper kicsit befolyásolta Bella érzéseit a bulival kapcsolatban.
Aztán az amikor Jasper mondani akarja boldog születésnapot, de helyette azt mondja boldog á mindegy nem számít.
Aztán eljön az este Bella megvágja az ujját a csomagoló papírral és Jasper bevadul, imádom a vámpír gyorsaságot.

Amimkor Edward szakít Bellával hát én ott elsírtam magam. Mikor Edward ad egy puszit Bella homlokára látszik rajta a szenvedés rob játéka nagyon jó.
Aztán telnek a hónapok Bella folyamatosan ír e- maileket Alice-nek, írja, neki olyan érzése van mintha egy lyukat ütöttek volna a mellkasába. Egyetlen vigasza van Jacob. Azt is leírja, hogy rémálmai vannak és mindent meg tesz, hogy a képzelete maga elé vetítse Edward képét.

Aztán elmegy sziklát ugrani az szívbe markoló jelenet. Mondja Bella Edwardnak (vizójának) ugrás előtt te akartad, hogy ember legyek és csak így maradsz velem és leugrik a szikláról.
A vízben Bella látja a vörösséget és hátrálni kezd és beveri a fejét egy sziklába.

Jake és Bella az autóban Jake mondja, itt felém 42 fok van.
Megállnak kocsival és Jacob megérzi, a vámpír szagot Bella körbenéz és meglátja Carlisle autóját.

Kiszáll az autóból és bemegy a házba Jacob pedig tiszta ideg, hogy Bella bemegy a házba, ugye ha a házában rátámad, egy vámpír nem védheti meg.
Alice áll az ajtóban és Bella kicsit meglepődik, de utána a nyakába veti magát.
Bella elmeséli mit csinált nélkülük.

Jake bemegy a házba és látja nincs semmi baja Bellának. Jake már az ajtóban áll és meg akarja csókolni Bellát, de a telefon megcsörren.
Jake mondja Charlie temetés intéz, Alice megjelenik, mondja látta, hogy Edward öngyilkos akar, lenni ezért elmegy Volterrába megöletni magát.
Elmennek Volterrába Bella még idejében meg menti Edwardot.
Edward bevallja Bellának, hogy mindig szereti és nem szánalomból akart öngyilkos lenni.

Megérkeznek a három vezető elé.
Félix és Edward harc az hatalmas volt. Aro tesztelte a képességeket Bellán, de egyik sem működött aztán nagyon röhögtem mikor összecsapta a kezét és elkezdett örülni a fejének.
Mikor Aroék mondják, távozzatok, de majd visszavárják őket, de már úgy hogy Bella is vámpír.
Közben az egyik vámpír hozza az embereket és lehet hallani a sikolyokat.
Bella ezt a jelenetet újból álmodja és felkiabál álmából, hogy ne bántsák, őket Edward ott van az ágyánál és mondja cssh semmi gond álmodj, én itt vagyok.

Bella mondja, vámpír akar, már lenni Edward azt mondja nem lesz, az majd valahogy kicselezik Aroékat.
Bella kipattan az ágyból és azt mondja nem és a következő jelenet Cullen nappali szavazást kér a családtól. Alice igennel szavaz Jasper is igennel szavaz és hozzá teszi csak azért, igen mert, hogy ne érezzen késztetést arra, hogy folyton megölje.
Rosalie nemmel szavaz, de megköszöni neki, hogy megmentette edet.
Emmett felkapja Bellát és meg pörgeti, és úgy mondja, hogy ő igennel szavaz.
Esme szintén igennel szavaz már csak Carlisle marad ő is igennel szavaz, Edward kérdezi, az apját miért teszik ezt ellene?
Carlisle erre csak ennyit válaszol, nem hagyom, hogy a fiamat megöljék.

Hazafelé tartanak a Cullen villából Edék Jacob el állja az utat. Ki szálnak beszélgetnek. Ed megköszöni Jacobnak, hogy támogatta lelkileg Bella-t és, hogy megvédték Viktóriától.
Jake bemérgesedik és átváltozik farkassá és meg akarja támadni Ewardot de Bella közéjük áll és ezt mondja: Ha egymást bántjátok, azzal engem bántotok ezzel jacob elmegy.
Edward meg kérdezi Bellát, hogy hozzá megy e feleségül és ezzel vége a filmnek.
SPOILER VÉGE!!

Az egész filmet elmeséltem sajnálom, de egyszerűen nekem az egész nagyon tetszett.

Mikor vége lett a filmnek barátnőmmel át beszélgettük a filmet és nagyon örültünk az élménynek, aki nem látta annak csak ajánlani tudom a filmet. Főleg a látvány miatt és a harcok se rosszak.
az esetleges helyes írási hibákért bocsánatot kérek!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Egy 17 éves kedves vidám vicces és csöndes lány vagyok! szeretek táncolni és énekelni. Szeretem a focit nézni!! Imádok írni és olvasni!:) Habár a helyes írásom néha kiborító:) Imádom a húgom. A sulit nem annyira kedvelem de meg oldom :)Nagy Alkonyat saga rajongó vagyok és én a Team jasper csapatba tartozom :)

Elérhetőségem

Íme itt van egy e-mail cím amire bátran írhattok!
orsolya1717@freemail.hu.