Naptár :)

Látogató számláló

Friss

Kedves olvasóim!! :)

Íme tessék megérkezett Carlisle Cullen életéne 39. fejezete. Jó olvasást kívánok hozzá :) Üdv: Solya :)

Ha van kedvetek nézzetek be az új blogomra :)

www.newcullenstory.blogspot.com

Örömmel jelentem be a rendszeres olvasok száma elérte a 68főt!!!! :D Köszönöm!! :) ezer köszönet a 68 rendszeres olvasóért!! soha nem gondoltam volna, hogy lesztek ennyien. de hála az istenek tévedtem és letettek ennyien! :) Remélem lesztek többen is :)

Üdv: Solya

2010. február 1., hétfő

Carlisle Cullen Élete 14.fejezet

Kedves és kitartó olvasóim
örömmel közlöm, hogy itt az új feji
mihez nagyon kellemes olvasást kívánok!!
Örülnék ha pár mondatban elmondanátok, hogy tetszett a feji!!



Spanyolnátha, és Edwardék megismerése

1918 januárjában kitört a spanyolnátha, ami kegyetlenül szedi áldozatait.



Chicagóban az élet nagyon pörög, rengeteg ember él itt. A kórház tele van betegekkel, mióta kitört az új betegség a spanyolnátha, amire sajnos nincs gyógyszer. Törtem a fejem, hátha én találok majd valamilyen gyógymódot, de akárhogy kutakodtam nem találtam semmit. Fáj azt látnom, hogy az emberek szenvednek.
Ma is elvesztettem három betegem, ezt kicsit nehezen viselem.
Ez az egyedüllét is kezd ki készíteni.

Ma miután haza mentem vettem egy forró fürdőt, hátha kicsit ellazulok.
Néhány óra múlva kimásztam a kádból. Ez egy kicsit megnyugtatott, de ismét eszembe jutott a sok szenvedő ember, és ismét elszomorodtam.
Holnap szabad napos leszek, el kell mennem, vadászni.

Olyan kár, hogy nem tudok aludni. Most az alvás rengeteget segítene, nem kéne állandóan gondolkoznom a létemen, az emberek halálán, és a szeretet hiányomon.
Kellemes kis álomtalan álomba zuhannék, és ez egy kicsit segítene felejteni.
De nekem ez nem adatik meg, mert én egy szörnyeteg vagyok, és ha majd egy másik vámpír elpusztít, akkor biztosan a pokolra fogok jutni.

Igen, nekem már elveszett a lelkem azon a napon, mikor az a vámpír rám támadt. Sose voltam túlságosan vallásos, de ebben hiszek, hogy a lélek vagy mennybe, vagy a pokolra jut.

Másnap……..

Reggel van, és én ismét elmélkedem. Az a baj az örök élettel, hogy sokat lehet gondolkodni, és sosem felejtünk. Habár a felejtés helyett néha jobb emlékezni.
Mint például arra a gyönyörűséges angyalra, Esmére. Mai napig is szívesen gondolok rá vissza. Fiatal, szép, és határtalanul kedves teremtés. Amint megláttam beleszerettem. Beleszeretni? Igen, beleszeretni pedig az hittem, hogy az én fajtámbéli nem érezhet olyat. De hát ott van az ellenpélda Carmen és Eleazar. Ha egymásra néznek, sugárzik róluk a szerelem, a szeretet és a gyengédség.

Kinéztem a konyha ablakon, és már kezdett sötétedni. Ideje lesz vadásznom, addig sem gondolkodom. De még vadászat előtt az én angyalomra gondolok, habár tudom, sosem lehet enyém. Levadásztam 4 szarvast, és rájöttem, azért mert ideges vagyok. Valami megint van a levegőben. Talán újabb választás elé kerülök. Valami ismét közeleg, ez hasonló érzés mit, amikor az éreztem meg mikor Esmevel találkoztam. De ez az érzés más. Hát majd kiderül, hogy mi lesz. Alig várom, mit hoz a jövő.

1918. június 16.
Ma érkezett két új beteg, Elisabeth Masen és a fia Edward Anthony Masen. Miért is említem őket? Hát mert ők nagyon megérintettek. Az asszony kevésbé beteg, mint a fia, azt mondanám a fiú fog előbb távozni az élők sorából.
Már két napja itt vannak.

– Asszonyom magának pihennie kell. Ne erőlködjön, a fia jól lesz.
– Dr. Úr, legyen szíves, tegyen meg mindent a fiamért. Ne hagyja meghalni, én tudom, hogy képes meg menteni. Mentse meg, kérem.
– Minden tőlem telhetőt megteszek.

Gyönyörű zöld szemei könyörögtek, ahogy belenézett az én arany szemeimbe, tudtam, hogy meg kell mentenem a fiút. De honnan tudhatja a titkom? Á biztosan nem tudja. De én ki vagyok, hogy a fiú helyet döntsek.

– Kérem, mentse meg én tudom, hogy maga jó. Kérem, a kedvemért tegye meg, előtte áll az élet. Még a szerelmet sem tapasztalta. Kérem, ő túl fiatal a halálhoz. Én nem számítok, csak ő számít. Ígérje meg, hogy megmenti.
– Ígérem.
Fel kart kelni az ágyból, de finoman visszanyomtam az ágyra. Pihenjen, Elisabeth. Holnapra minden rendbe jön.

2 megjegyzés:

  1. Szia
    Gina vagyok én most fedeztem fel az oldaladat és nagyon tetszik a történeted igazán érdekes és izgalmas Az elbeszélés is igazán pazarul sikerült. Személy szerint én mindig kedveltem Carlisle figuráját Szerintem kedves és szeretetre méltó ugyan akkor figyelmes és tettre kész a családja és szerettei mindnek felett áll, emberséges odaadó és segítőkész, teli van kiváló emberi tulajdonságokkal és mind ezek ellenére eddig még nemigazán olvastam róla történeteket. Ezért nekem ez duplán csemege. Kíváncsi vagyok rá ha bővül a család fogsz e több szemszöges elbeszélést írni. Türelmetlenül várom a folytatást Üdv.
    Gina

    VálaszTörlés
  2. Szia Gina!
    Először is köszönöm a hozzá szólásod!!
    Örülök, hogy te is kedveled Carlisle figuráját! :)
    Teljesen egyet értek a leírásoddal én is ilyennek látom Carlislet.
    Terveim szerint több szemszöges lesz ahogy bővül a család!
    De leginkább Carlisle szemszögén keresztül fogjátok látni a történteket!
    igyekszem a folytatással!!
    Puszi: Solya

    VálaszTörlés

Magamról

Saját fotó
Egy 17 éves kedves vidám vicces és csöndes lány vagyok! szeretek táncolni és énekelni. Szeretem a focit nézni!! Imádok írni és olvasni!:) Habár a helyes írásom néha kiborító:) Imádom a húgom. A sulit nem annyira kedvelem de meg oldom :)Nagy Alkonyat saga rajongó vagyok és én a Team jasper csapatba tartozom :)

Elérhetőségem

Íme itt van egy e-mail cím amire bátran írhattok!
orsolya1717@freemail.hu.