Naptár :)

Látogató számláló

Friss

Kedves olvasóim!! :)

Íme tessék megérkezett Carlisle Cullen életéne 39. fejezete. Jó olvasást kívánok hozzá :) Üdv: Solya :)

Ha van kedvetek nézzetek be az új blogomra :)

www.newcullenstory.blogspot.com

Örömmel jelentem be a rendszeres olvasok száma elérte a 68főt!!!! :D Köszönöm!! :) ezer köszönet a 68 rendszeres olvasóért!! soha nem gondoltam volna, hogy lesztek ennyien. de hála az istenek tévedtem és letettek ennyien! :) Remélem lesztek többen is :)

Üdv: Solya

2010. március 22., hétfő

újabb Díj :)





Szabályok:




1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

3. Értesíted őket az ajándékról =)

4. Leírod, miért szeretsz másoknak írni.

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak =)

http://fantasyworld-join.blogspot.com/ Nagyon szépen köszönöm Joinnak :)

http://lenelie.blogspot.com/ Nagyon szépen köszönöm Ellának :)

http://drusilla1985.blogspot.com/
http://lapushvampirja.blogspot.com/
http://bellablogja.blogspot.com/

4.,
Azért szeretek írni mert a sok blog belőlem is kihozta az írót. sokat köszönhetek Drusillának aki nagyon sokat segít nekem és támogat, ha elakadok segít az ötleteivel ha már nekem nincs. azért is szeretek írni mert örülök, ha örömet tudok szerezni az olvasóimnak. Mást részt engem is boldoggá tesz, hogy írhatok :)

5., Bemutatkozás:
Nem szeretek magamról beszélni de:
Én egy 16 éves csöndes, de kedves lány vagyok.
Pék- cukrásznak fogok tanulni ha fel vesznek a szakra.
szeretek jókat dumálni a csajokkal.
Szeretem a jó ételeket. Imádok olvasni habár egészen 8.-os koromig utáltam.
Általában szeretek sütni.
Szeretem az állataim van egy kutyám és egy macskám mind kettőt imádom :)
Van egy hugom őt is szeretem. Mindenem a zene és a tánc. Régebben jártam táncolni. Szeretek énekelni is habár nincs jó hangom de hát itthon elnézik :)
Imádom az Angolt, az Irodalmat és a Kémiai labor gyakszit.
Ennyit magamról.

Még egyszer köszönöm a Díjat Joinak!!! :)
Még gyszer köszönöm Ellának is hogy rám gondolt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Magamról

Saját fotó
Egy 17 éves kedves vidám vicces és csöndes lány vagyok! szeretek táncolni és énekelni. Szeretem a focit nézni!! Imádok írni és olvasni!:) Habár a helyes írásom néha kiborító:) Imádom a húgom. A sulit nem annyira kedvelem de meg oldom :)Nagy Alkonyat saga rajongó vagyok és én a Team jasper csapatba tartozom :)

Elérhetőségem

Íme itt van egy e-mail cím amire bátran írhattok!
orsolya1717@freemail.hu.